Arengumaagide Foorum Arengumaagide Foorum
Kuula: Arengumaagide esinemised nõmme raadios.
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsőnumite lugemiseks logi sissePrivaatsőnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse  Jutukas 

52.oma maailma loomine, br2ndid

 
Uus teema   Vasta teemale    Arengumaagide Foorum -> Arengumaagide kokukate konspektid
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Hella
Arengumaag


Liitunud: 22 Juul 2009
Postitusi: 881

PostitusPostitatud: Teis Mai 13, 2014 11:42 am    Teema: 52.oma maailma loomine, br2ndid Vasta viitega

Arengumaagide kokuka konspekt nr 52
Koostatud 29.04.14 ja 06.05.14 toimunud kokukate loengu ja arutelu põhjal ning samadel kuupäevadel eetris olnud Nõmme raadio saadete põhjal.

Meie keha on etapp looma ja inimese vahel. Loom tarbib. Et saada inimeseks (juht, looja, isiksus, tugiisik), tuleb hakata ehitama oma sisemaailma. Looduses võib kõikjal kohata energiasambaid. Need on looduse toide, mis annab materjali sisemaailma ehitamiseks. Selle algmaterjali läbitöötamiseks tuleb teha endaga sisemist tööd. Nõnda tekib sisemine jõud.
Looja on see, kelle hing on arenenud täiuseni, mis võimaldab haakuda ürgliptiga ja luua sellest maailm. Ta on avardunud hing, kes on toonud oma sisemaailma välja. Tema genereerib energiat, mis innustab teisi inimesi tööd tegema.
Inimene ja maailm on lahutamatud. Inimene vajab maailma, kuna see annab talle koha, välja, mastaapsuse, vabaduse. Mida võimsam ja arenenum maailm, seda suurem vabadus. Looja vajab inimest, et näha nõrka kohta (defektid, veapunktid) ja teha seeläbi paremat loomingut. Iga uus inimene toob maailma probleeme, mille lahendamine arendab maailma võimsamaks. Kui inimene läheb ära, siis looja vabaneb probleemist.
Inimeste maailma tõmbamiseks on 5 kontakti astet:
1) Ă•igus tutvuda ja vaadelda;
2) Ă•igus avalduda;
3) Ă•igus luua ja tegutseda;
4) Õigus võimule;
5) Õigus luua oma alammaailm. Alammaailm on vabadus tegutseda oma äranägemise järgi. Naine saab alammaailma, kui võtab juhi meesaspekti omaks. Mees saab alammaailma, kui võtab missiooni, teostuse. See on loojale võimalus näha, et kui anda inimestele ressurss, mida nad siis tegelikult loovad. Alammaailma tohib võtta uusi liikmeid vaid välismaailmast, mitte emamaailmast, kuna see oleks taseme kukkumine. Kui looja tõstab alammaailma enda kõrgusele ehk võtab seda kui võrdset, siis ta kukutatakse ning moodustatakse bränd.

Sisemaailma ehitades põrkub inimene kohe brändidega. Parasiitsüsteem tahab, et inimene ei töötleks energiasammast iseendale, vaid looks sellest süsteemi ehk brändi. See tähendab, et mees ehitab enda arenguruumi süsteemi maailma külge. Bränd on aseaine inimestele, juhtidele. Et saada inimeseks, tuleb võidelda brändidega. Kui mees ehitab arenguruumi enda sisemaailma külge, on parasiitsüsteemi jaoks koht kadunud.
Bränd on parasiitlik maailm, mis on tekitatud ühelt mehelt tema tööd (sisemaailma) üle võttes. Igal maailmal on looja - kui ei tea, kes see looja on, siis see on bränd. Kui maailm enne ülevõtmist arenes, siis brändiks muutudes hakkab see tegelema enesesäilitusega, kuna looja meesaspektid on asendatud parasiitsüsteemi meesaspektidega. Kui juht vajab inimesi, et teha tööd suuremalt ja toita rahvast, siis parasiitsüsteem vajab inimesi selleks, et neist toituda, kuna tal pole akut.
Brändi asemel peaks olema arenguruum – juht ehk meeskonna (perekonna) looja ja tema meeskond. (Vt konspekt 41 – meil on meeskonnakeskne ajastu.) Brändimaailmas aga ei ole nähtavat fĂĽĂĽsilist juht, seal valitakse juht demokraatlikul teel. Alati tuleb teada, kes on midagi loonud, sest vastasel juhul on meil tegemist brändiga.
Meile antakse süsteemi poolt naisi soosivad ning mehi orjastavad maailmad, mida tuleb toita. Naise püha kohus on tuua välja enda valitud mehe sisemaailm. Meestel on raske, kuna peab konkureerima brändiga. Naine vaatab, et brändis on ju kõik valmis ja küsib mehelt, et mis sinul ette näidata on. Aga tegelikult koos naisega luuaksegi maailm (kahega tuuakse välja jne, vt konspekt 45 - suhted).
Ühiskondlik naine võtab süsteemilt juba väljatoodud sisemaailma (brändi), kus on meesaspektid juba sees ja hakkab seda teenima. Need parasiitsüsteemi meesaspektid ongi elukad, mida nimetame Õgija brändiks. Bränd on süsteemi meesaspekt - mehelt võtab ressursi ja süsteemilt valguse. Inimene ei nähe brändi olendit, inimene näeb brändi märki. Brändi järgi jooksvad naised (moenarrid) hakkavad toitma seda elukat. Mehe valgust nad ei taha, aga energiat (dünaamikat) tahavad. Naise mullis kohandatakse meest (alates alamklass ehk sisemaailma ehitaja tase) brändi toitma.

Lisainfo:
*Brände on 15 tĂĽĂĽpi – 12 hĂĽperruumi pealt, siis dĂĽnaamika ning staatika (nähtamatu ja nähtav) ja kohabränd.
*Selleks, et brändi ehitada, on vaja 5 naist. Ühega ehitad sisemaailma. Arenguruumi ehitad neljaga.
*Kõik brändid vajavad eksisteerimiseks mehi, kes teevad tööd 4 naisega ehk toodavad ressurssi. Ise need mehed aga armastavad seda brändi - nt Euroopa liitu.
*Ühiskonna silmis pole naine veel naiseks saanud, kui ta on brändivaba.
*Bränd on kodeerimisvõim, usk (emotsioonidega seotud – II hĂĽperruum).
*Brändid korjavad ära peegeldusi. Inimene teeb töö, aga tasu tuleb brändilt.
*Väärakad (vt konspekt 51) tõusevad, kuna neil pole inimlikku osa ja seetõttu haakuvad nad brändiga oluliselt rohkem.

Mõned arutelus käsitletud näited brändidest:
*Kristlik abielu, kus bränd on kolmas osapool – mees paneb energia taha abielu mudelile.
*Vormsis üritatakse Tokroda energia pealt luua rannarootsi kultuuri ehk sealset kohabrändi.
*Suhtlusbrändi näiteks on Facebook.
*Kanal 12 saade „Jututuba“ on bränd, mis viljeleb ära rikutud odavat nõiakultuuri.
*Coca-cola bränd on juba kristalliline moodustis. Kui bränd kasvab, siis on ta veel olend. Cola võtab lastelt avatuse ehk kontakti energia ära – psĂĽhhopaatide kasvulava. Tulemusena ei toitu inimene looduse ilust, vaid teistest inimestest.
*Riik pole bränd, parteid on brändid.
*Usundid on brändid. Nt jeesus on brändi saadik, kel on hea kontakt brändiga. Kristlane ei tegele vaimsusega, vaid toidab brändi.
*Brändpere näiteks on vabamüürlased, kelle eesmärk on, et poleks maailmas juhte, vaid oleks ainult brändid.
*Kohabrändide näiteks on Meka, Egiptus, Tiibet, Las Vegas jne.
*Brändirahvaste näiteks on juudid ja neegrid
*Arengumaagid ei ole bränd – olemas on konkreetne juht, kes loob ja tema meeskond. IgaĂĽks vastutab enda tegude eest.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsőnum
Tige tihane
Indigo päike.
Indigo päike.


Liitunud: 13 Veeb 2007
Postitusi: 1583

PostitusPostitatud: Teis Mai 13, 2014 1:06 pm    Teema: Vasta viitega

Aitäh, hea konspekt!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsőnum
Hella
Arengumaag


Liitunud: 22 Juul 2009
Postitusi: 881

PostitusPostitatud: Nelj Mai 15, 2014 10:28 am    Teema: Vasta viitega

Selle konspekti enda jaoks läbitöötlemine tekitas minus terve rea mõtteid ja arutlusi, millest mõningaid sooviksin jagada:

*BRÄND. Eesmärk pühendab abinõu - kanna või kasuta mida tahes. Brändi hakkad toitma siis, kui tahad selle abil teistele muljet avaldada või kui kellegi teise poolt kasutatud bränd sinus muljet avaldab. Bränd on nagu võõras sulg, millega ei eputata. Küsimus on selles, kas suudad brändi poolt toodetud hüve, mida kasutad, täita iseenda identiteedi energiaga või kasutad brändi poolt automaatselt kaasatulevat identiteedi energiat. See on juba teiste endi probleem, kui nemad seostavad sind brändi energiaga. Nt sõitsin mina varem BMW-ga. Sellise ehtsa rullnokkade unelmate vanemat tüüpi bemmiga. See ei olnud minu ostetud ega valitud auto, ma lihtsalt sain selle auto kasutamise võimaluse. Teinekord oli ikka väga naljakas näha, kuidas noormeeste kambad mind vahtisid. Neil oli bemmi programm. Minu jaoks oli see pigem kehv auto, kuna mulle ei meeldi libedaga sõita tagaveoliste autodega.


* Teise mõttena jõudsin arusaamiseni, et kui keegi nõuab sinult kiiresti ja kohe 4-6 astme kontaktienergiat, siis võib koheselt järeldada, et tegemist on inimesega, kes tahab sind lihtsalt ära kasutada. Need kõige hullemini parasiitidest seestunud ja inimlikkuse kaotanud inimesed ongi need, kes ei ole võimelisedki teist inimest nägema (I aste) ja aktsepteerima (II aste). Kuuendat astet tagaajades tahetakse lihtsalt üle sõita ilma alumisi astmeid täitmata - teadmata, kellest või millest sa tegelikult üle sõidad. Parasiidil pole ju võimet teist inimest tajuda, sest ta on kaotanud iseenda esimestel kontaktiastetel avalduvad inimlikud omadused ehk sisemaailma. Inimene, kes tahab kohe ja nüüd teise inimese maailmas 5-6ndat kontaktiastet saavutada, peab jääma ilma isegi esimesest astmest. Kui võtab kätte ja ennast kõvasti arendab ning tõestab, on lõpuks võimalik, et ta teise maailmas ka esimese kontaktiastme saavutab.


* Pärast konspekti koostamist sama päeva õhtul juhtusin nägema saadet lastekirjanikust ja illustraatorist Edgar Valterist. Hästi toreda onu mulje jättis. See pokude sünnilugu on minu arvates heaks ülaltoodud teooria näiteks.

Valter oli iseõppija - ta joonistas, kuna see oli tema parameeter - see oli tema jaoks loomulik ja see tegevus tegi ta õnnelikuks.
Ühel hetkel läks ta ära Võrumaale metsa elama. Kuna töötellimusi ei olnud, hakkas ta iseendale tellimusi esitama. Ta väljendas nii, et tema juurde tulid pokud. Pokud on isikustatud tarnasmättad. Nii sündis tema pokuraamat ja seejärel idee luua pokumaa. Eesmärk oli pakkuda lastele vahelduseks võimalust õppida loodust märkama ja hingestatult nägema.

Tokroda teooria keeles on pokud arenguruumi loova mehe jaoks loodusjõud, mis on läbi sisemaailma laskmise saanud poku nime ja isiksuse. Raamatus on tore ja lapsemeelne habemega vanaonu Puuko ja siis väikesed ja uudishimulikud pokud. Kui Valteri eluajal oleks realiseerunud pokumaa, oleks seal arvatavasti toimunud rollimäng, kus külastajatest lapsed on pokud ja kohapeal elav Valter on Puuko ning koos õpitakse looduse ilu ja hingestatust märkama ning tundma. Ma muidugi ei tea, aga ma arvan, et selline oli pokumaast unistama hakkava 66aastase mehe idee. Kui laps juba nt võtab mängult poku rolli, siis õpib ta juba samastuma loodusega ehk loodust armastama - väljasid ühte viima nagu Tokroda ütleb.

Pärast pokumaa idee väljakäimist aga algas probleem, mida Valter nimetas kommertsialiseerimiseks. Reaalsus on see, et iga firma pakkus omi väljatöötatud standardlahendusi. Aga need standardlahendused polnud "pokulikud" ja nõnda suri Valter teadmisega, et meie reaalses karmis maailmas pole pokumaa sarnased unistused võimalikud. Keda huvitab, siis siin on ta kirjutanud sel teemal: http://pokumaa.ee/index.php?page=31 Tal oli täpselt väljakujundatud projekt, milline pokumaa peaks olema, et see toimiks, aga omapära ehk pokulikkus on meeletult kallis.

Aasta pärast tema surma aga leiti järsku 12 miljonit krooni ja ehitati Valteri jooniste järgi tehtud projekti järgi väga huvitav ja ilus pokukoda: http://pokumaa.ee/index.php?page=29 Lisaks võeti veel 1,2 milli laenu, et tuua kohale Puuko majad. Võiks ju arvata, et õnn on saabunud ja unistus pokumaast on täitunud. Nagu guugeldades võib aga lugeda, oli paari aasta pärast reaalsus see, et pokumaa ei too raha isegi nii palju sisse, et maksta töötajatele palka või kütta seda kallist maja. Oleme ausad, mis on kõigi nende füüsiliste vahendite keskel kõige suurem probleem - PUUDUB LOOV JUHT EHK JUMAL! JUMAL ON SURNUD! Järgi on jäänud vaid ma ei tea, mis asi. Valter ise ei kasvatanud endale ka järeltulevaid isiksusi, kes oleks töö ülevõtnud. Ja nüüd ongi pokumaa suurim probleem - kuidas ennast säilitada. Ja see probleem on juba parasiitlik. Arengust me siinkohal ju enam ei räägi. Minu meelest on ikka äärmiselt tähelepanuväärne, et kõik vahendid leiti kohe pärast jumala surma, aga mitte elu ajal.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsőnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Arengumaagide Foorum -> Arengumaagide kokukate konspektid Kőik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


© 2001, 2005 phpBB Group